Olá! Thursday, 28 de May de 2020.



Notícias CódigoFonte.net
Tuesday, 01 de August de 2017

Brasil ultrapassa os 200 milhões de acessos móveis à internet

Segundo a Associação Brasileira de Telecomunicações (Telebrasil), o número de acessos nas tecnologias 3G e 4G chegou a 202 milhões no fim de junho de 2017.

Já contam com infraestrutura móvel de internet, 5.030 municípios, onde moram 98,4% da população brasileira.

O maior crescimento foi verificado no número de acessos em 4G, que nos últimos 12 meses cresceram 103%. A expansão foi ainda mais significativa na cobertura do 4G, que cresceu mais de quatro vezes, chegando a 2.654 municípios, onde moram 84,2% da população. Essa cobertura é mais que o dobro da última meta prevista no edital de licitação das licenças, de 1.079 municípios, prevista para ser cumprida até o fim deste ano.

A cobertura 3G também apresentou crescimento significativo nos últimos 12 meses, com a ativação das redes em 226 novos municípios, alcançando um total de 5.030 municípios. Esse número de cidades ultrapassa em muito a meta que deveria ser cumprida somente em dezembro de 2017, que é de 4.417 municípios.

Enviado por: Ícaro de Brito

Comentários da notícia [Novo comentário]

kyfofura - 18 de December de 2018 - 14:49
loja de bebe
Chana - 26 de February de 2019 - 00:05
Hurrah, th?t's what I w?s lo?king for, ??at a material!
existinng ?ere ?t tbis weblog, t?anks admin of thi? web page.
gallaxya - 06 de April de 2019 - 03:47
loja de bebe
redemmd - 16 de January de 2020 - 02:33
site de vido
topbem - 01 de April de 2020 - 20:19
loja de bebe
Andreas - 11 de April de 2020 - 19:14
I am genuinely thankful to the holdrer of this site who has shared
this wonderful piece of writing at at his time.
?????? ??????? ??????? ?????? ? ??????? ???????
spiai - 27 de April de 2020 - 02:25
site de busca
Hilario - 04 de May de 2020 - 13:52
I really like your blog.. very nice colors & theme.

Did you make this website yourself or did
you hire someone to do it for you? Plz reply as I'm looking to construct my own blog and would like to know where u
got this from. thank you
Ouida - 11 de May de 2020 - 20:22
of course like your website however you need to test the
spelling on several of your posts. A number of them are
rife with spelling problems and I to find it very
bothersome to tell the truth however I'll surely come again again.
Quincy - 11 de May de 2020 - 20:25
It is not my first time to pay a visit this web
site, i am visiting this web site dailly and get pleasant facts from here
everyday.
Arron - 11 de May de 2020 - 20:47
Pretty! This was an extremely wonderful article.
Thanks for supplying this info.
Breanna - 11 de May de 2020 - 20:52
At this time I am going to do my breakfast, once having my breakfast coming again to read more news.
Tam - 11 de May de 2020 - 20:56
Great article.
Sherrill - 11 de May de 2020 - 20:56
Great post but I was wanting to know if you could
write a litte more on this topic? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further.
Appreciate it!
Giselle - 11 de May de 2020 - 21:12
A fascinating discussion is definitely worth comment.
I do think that you need to write more about this issue, it may not be a
taboo matter but usually folks don't speak about these subjects.

To the next! Many thanks!!
Carley - 11 de May de 2020 - 21:12
Unquestionably imagine that that you said. Your favourite reason seemed to
be on the net the simplest thing to take note of.
I say to you, I definitely get annoyed even as other people
consider worries that they just don't know about.

You managed to hit the nail upon the top as smartly as outlined out the whole thing with no need side-effects , other people
can take a signal. Will likely be again to get more.
Thank you
Glinda - 11 de May de 2020 - 21:34
What's up, of course this post is actually nice and I have learned lot
of things from it concerning blogging. thanks.
Martha - 16 de May de 2020 - 20:42
Hi to every , as I am truly eager of reading this weblog's post to be updated regularly.
It carries nice stuff.
Magdalena - 16 de May de 2020 - 20:57
Hi, this weekend is nice in favor of me, as this time i am reading this fantastic informative paragraph here
at my house.