Olá! Thursday, 20 de February de 2020.



Notícias CódigoFonte.net
Monday, 13 de May de 2013

Samsung promete entregar 5G até 2020

Clique para ver a imagem em seu tamanho real

Enquanto o 4G ainda dá seus primeiros passos, principalmente aqui no Brasil, a Samsung anunciou que já tem feito testes bem sucedidos com a internet móvel de quinta geração. Segundo a companhia, tecnologia permite a transmissão de informações à velocidade de 1.056 Gbps. A sul-coreana pretende disponibilizar a tecnologia até 2020.

Em seus testes, a companhia revelou que a transmissão de dados chegou a velocidade de 1 Gbps em uma distância de 2 km entre os terminais. Em comparação ao 4G, atualmente, a tecnologia atinge a velocidade de 75 Mbps. O 5G da Samsung opera na frequência de 25 GHz e alcança somente o raio de 2 km, por enquanto.

A tecnologia tem despertado o interesse não só da Samsung, mas também do governo da China, que já declarou que fará pesquisas sobre o 5G, da Comissão Europeia, que pretende investir 50 milhões de euros para também lançar o produto em 2020 e na Inglaterra já existe até um centro de pesquisa sobre o 5G, na Universidade de Surrey.

Enviado por: Ícaro de Brito

Comentários da notícia [Novo comentário]

Deon - 24 de September de 2018 - 02:28
Hey, I think your site might be having browser compatibility issues.
When I look at your blog site in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other then that,
very good blog!
João Joaquim - 16 de October de 2018 - 21:41
37 da Constituição Federal (DI PIETRO, 2007, p.
689).
Roxie - 25 de November de 2018 - 23:43
If some one ne?ds to be u?dated with ne?est technologies then he must be
pay a visit this website and be up to ?ate every day.
Efren - 18 de December de 2018 - 13:51
Right here is the perfect web site for everyone who really
wants to find out about this topic. You know a whole lot its almost
tough to argue with you (not that I actually will need
to?HaHa). You definitely put a fresh spin on a topic that has been discussed for decades.
Great stuff, just great!
Claribel - 26 de December de 2018 - 04:35
There is definately a great deal to learn about this issue.
I like all of the points you made.
Edythe - 11 de January de 2019 - 04:35
As the admin of this web site is working, no uncertainty vsry soon it will be renowned, due to its feature contents.
Latonya - 14 de January de 2019 - 05:53
This articlpe will hrlp the internet viewers for setting up new web site or even a blog
from start to end.
Laurene - 12 de February de 2019 - 02:45
Nice blog here! Also your wesite loads up fast!
What host are you using? Can I get your affiliate link to youir host?
I wish my website loaded up as fast as yours lol
Octavia - 24 de February de 2019 - 03:54
Hello! Someone in my Myspace group shared this site with
us so I came to look it over. I'm definitely loving the information. I'm
book-marking and will be tweeting this to my followers! Exceptional blog and outstanding design.
Roma - 04 de March de 2019 - 19:53
I am glad that I found this site, just the righjt info
that I was looking for!
Cerys - 04 de March de 2019 - 21:01
Excellent blog right here! Addijtionally your
web site sso much up very fast! Whhat web host are you the usage of?
Can I get your associate link in your host? I desire
my web site loaded up as fast as yours lol